RMA aanvragen
Het is vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Met de RMA service (de officiële benaming is RMA – Return Merchandise Approval) proberen wij een hoge standaard in klantenservice te bereiken voor garantie claims. Het helpt u om de producten die in onze shop gekocht zijn inzichtelijk te retourneren.
Volg de volgende stappen als u een artikel naar ons wilt retourneren:
- Maak een RMA-nummer aan of vraag deze op bij onze klantenservice (tel 0495-585895);
- Stuur het artikel na toekenning van het RMA-nummer naar ons op, verpak het artikel goed als u het verstuurt;
- In de zending dient duidelijk de adresgegevens en telefoonnummer alsmede de omschrijving van het probleem met het RMA-nummer vermeld te staan;
- De consument draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.
Deze online service is een efficiënte methode om het ‘retourneren’ van de betreffende producten te controleren, zorg te dragen voor zichtbaarheid en traceerbaarheid zodat het retour-proces naar tevredenheid kan worden afgerond.
Een artikel retourneren (RMA)
U kunt een product naar Arend Beveiliging retourneren wanneer er sprake is van:
- Een door Arendbeveiliging.nl verkeerd geleverd product;
- Een defect bij ontvangst product;
- Een reparatie of vervanging onder de geldende garantievoorwaarden en -termijn.